Kérdésed van? infohellomoms.hu
+36301491061
Attól kezdve, hogy már tudunk beszélni a beszéd lesz az emberek közötti kommunikáció eszköze.
A nyelvi fejlődési zavarok korai felismerése, az időben nyújtott segítség nagyon fontos, hiszen a nyelvi fejlettség szintje befolyásolja az egyéni életutat.Az anyanyelvi képességek hiánya vagy gyengesége miatt alakul ki a tanulási zavarok 80%-a - kiemelkedően fontos szerepe van preventív tevékenységnek.
A kiadvány óvoda pedagógusok, logopédusok, gyógypedagógusok, fejlesztő pedagógusok számára készült, ám családi használatra is ajánljuk
Fejlesztési területek:1. Figyelem, emlékezet, gondolkodás fejlesztése2. Testséma, nagy- és finommozgások fejlesztése3. Beszédkészség, beszédértés fejlesztése4. Hallási figyelem és differenciálás fejlesztése5. Ajak- és nyelvmozgások ügyesítése6. A beszédkedv felkeltése
Fontos szempont volt a könyv készítésekor, hogy interaktív legyen, közös feladatozás szülő és gyermeke között és cél volt, hogy minél komplexebb legyen, minél több fejlesztési területet megcélozzon.
A feladatok jellemzői:Az anyanyelv megtanulása összetett folyamat és a beszédkészségünk egymáshoz kapcsolódó, de mégis jól elkülöníthető részképességekből áll.Fülelj!Mozogj!Beszélj!Játssz!
A kiadvány tartalma:
A szerzőtől néhány mondat:
Gyakorló logopédusként évek óta látom, hogy egyre több azoknak a gyermekeknek a száma, akik még nem beszélnek, illetve később kezdenek el beszélni, mint kortársaik. A beszédészlelés és beszédértés fejlesztése mellett ezért vált kiemelt szakterületemmé.
Bízom benne, hogy a Beszédépítő - Fülelj! Mozogj! Beszélj! Játssz! kiadványban szereplő feladatok, játékok segítik majd a szülőket és a szakembereket a mindennapi tevékenységek során a hasznos közös időtöltésben, a fejlesztésben.
Kovács Ágnes,
szerző